CİHAT VE HAKİKAT

Allah cihad edenleri ayırt etmeden…
26 Mayıs 2011 / 05:00
Günün Ayet-i Kerime meali…
BismillahirrahmanirrahimCenab-ı Hak, Âl-i İmrân Sûresinin 142. Ayetinde mealen şöyle buyuruyor:Yoksa siz; Allah, içinizden cihad edenleri (sınayıp) ayırt etmeden ve yine sabredenleri (sınayıp) ayırt etmeden cennete gireceğinizi mi sandınız? 
Şu kimseleri sevmek bana Vacip oldu
26 Mayıs 2011 / 05:30
Günün Hadis-i Şerif’i…
Bismillahirrahmanirrahim“Cenab-ı Hak bir hadis-i kudsîde şöyle buyuruyor:“Şu kimseleri sevmek bana vacip oldu. (Şu kimseleri mutlaka severim):-Benim rızam için birbirlerini sevenler…
-Benim rızam için bir araya gelenler…
-Benim rızam için birbirlerini ziyaret edenler…
-Benim rızam için birbirlerine ikramda bulunanlar…” Buhari Müslim, Tirmizi

Bir Cevap Yazın

